Iklan Raya - Terasa Uols


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Sometimes, the best way to connect is to switch OFF! hah mesti kalian dah nonton iklan ini di tv kan ? kalau tak nonton lagi silalah pergi ke Youtube baru layans hehe. Maksudnya di sini bila kita berada di Kampung mestilah mahu bergaul dengan sanak saudara, takkan lah asyik nak melekat dekat phone je kan ? anti social sangat ... hahaha.

walaupun ada diantara kita ataupun saudara mara kita pakai phone canggih2 yg boleh connect pada internet tanpa mengharapkan wifi di Rumah Kampung, tapi jangan lah muka dan tangan tu asik melekat kat phone, ada juga yang kena campak kang hahaha. Iklan ini sorok wifi dalam songkok.. hmmm idea yang bagus =p

Terasa lah juga kan dengan iklan ini, tapi ada juga kebaikkannya untuk menyedarkan kepada siapa yg kaki pegang phone 24/7 haha. korang terasa tak ? hehe Ku setuju dengan iklan maxis 2013 ini. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Dari Ku Eazy Izzuddin. 

p/s: malam ni balik kampung ..oh yeah 
LAYANS
(>_<)

4 comments:

hafiz hafizol said...

belum tgk lagi iklan nie. jap nak tngok hehehe :)


btway, hati-hati balik kg ye,.

suezen said...

best advertisement ever

Zuan said...

Salam Aidilfitri dari Blog Uncle Zuan :)

Cikgu Kaunseling Ma said...

salam
he he memang bagus betul iklan cam ni kan