Followers

Tuesday, September 4, 2012

My Raya Story 2

Assalamulaikum WBT & Salam Sejahtera 


IMG_0139


My Raya Story 2 
Still dalam mood Raya kan ? walau dah separuh Syawal :D
okay My Raya Story 2 memaparkan kisah ku pulang ke kampung 
kami 1 family pulang dua kereta ke Perak dari KL
almaklumlah ..kami family besar 
satu MPV pun tak cukup dah haha 
dengan barang lagi ..so bawa dua kereta untuk tahun kedua Raya
*senang lah gua jalan2 ngan kereta sendiri haha 
kami pulang ke kampung sehari sebelum Raya 
memang seperti yg dijangkakan 
highway plus yang super jammed ! 


IMG_0145


dah bermula dari Sg Buloh sampai lah ke Ladang Bikam Perak 
kaki tersangat lenguh ya kawan2 menekan brek dan minyak 
nasib baiklah kereta auto ..kalau manual dah pengsang 
ku bertolak dengan adik ku sorang dahulu dalam pukul 7.oo am
my parents dalam 7.30am 
perghh ! memang redah jammed aje sepanjang jalan 
bila sampai Ipoh ok lagi ..nak sampai ke Ipoh Utara 
situ pun stuck jammed lagi dalam sejam ..


IMG_0140


akhirnya sepanjang 7 jam berada di atas jalan
sampai juga ke kampung atuk tercinta di Kuala Kurau Parit Buntaq Perak 
pukul 2 lebih sampai terus layan Kabhi Kushi Kabhi Gam ...
menitis airmata woo hahaha .. then terlena sampai berbuka 
next ! My Raya Story 3 pula ea 


p/s: sesi workout pula xD
LAYANS
(>_<)

Comments (8)

On September 3, 2012 at 11:16 PM , Anasyg said... [Reply to comment]

kalau da jammed tu - tangkap gamba jelah kejenya eazy

 
On September 3, 2012 at 11:23 PM , Eazy Izzuddin said... [Reply to comment]

ANASYG :
yeah ...
kite berphotoshoot di dalam kereta hehe
xD

 
On September 3, 2012 at 11:41 PM , Anisa Anuar said... [Reply to comment]

sama la kita hari tu....tah2 sebelah kereta je...

btw, sama la minat kuning....peminat setia kuning...

 
On September 4, 2012 at 12:56 AM , Eazy Izzuddin said... [Reply to comment]

ANISA :
oh yeke ..
kan ..

yeay ada geng !
:D

 
On September 4, 2012 at 12:45 PM , Azham Vsvc said... [Reply to comment]

fuh....nasib baik raya tahun ni x menempuh kesesakan sangat. Cuma bila balik Kelantan tu agak padat gak jalan raya kereta banyak...tak leh masuk Kota Bharu pun huhuhu

 
On September 5, 2012 at 8:49 AM , nuraizuddin [Mr. Secretary] said... [Reply to comment]

kancil silver

 
On September 5, 2012 at 10:18 PM , Eazy Izzuddin said... [Reply to comment]

AZHAM ;
seriously ?
jalan kaki lah jawabnya hehe
xD

 
On September 5, 2012 at 10:19 PM , Eazy Izzuddin said... [Reply to comment]

NURAIZUDDIN :
tepat ! hehe
xD