#9 Photog of The Week

DSC_0483 (2)

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera
Akhirnya ! update juga blog !
minggu study week ! Final exam dan Final Sem...
Alhamdulillah
just nak update fasal photog
photog of the week ke 9
modelnya Zoey Fahrezi my bff #eh...
memang photogenic karena di dalam gambar lain seperti di luar
so layanss..
lokasi di KLCC ....cubaan terbaik bagiku ....
Alhamdulillah.. 


  DSC_0359   DSC_0356

DSC_0370   DSC_0371


DSC_0389


DSC_0410


DSC_0404    DSC_0385

DSC_0426    DSC_0423


DSC_0419 (2)


DSC_0455


DSC_0490    DSC_0470


p/s: tak sangka hasilnya sangat terbaik !, wardrobe sendirian berhad, makeup pun sendiri2 dalam kereta sewaktu otw ke KLCC.. hehehe ..terbaiklah :P next ! shoot Tunang
LAYANS
(>_<)

25 comments:

Umar said...

Nice! Later boleh shoot i! ;)

bai baizura said...

terbaik bro:D makeup pon ade kaler kuning jgk.haha:D nice lorh:')

Nadia said...

nice shoot :) cuba buat talent perempuan :)

Eazy Izzuddin said...

UMAR :
boleh !
hehehe

Eazy Izzuddin said...

BAIZURA :
tema...
blog kuning kan hehe

Eazy Izzuddin said...

NADIA :
sudah...
banyak..
boleh tgk entry sebelumnya
;)

Pojiepooh Abdullah said...

kemaen model dia molek2 jer kan, model tak molek cam pojie tak pernah diberi peluang T___T sentap ah camnih

mr.syazwan said...

bila mr fuuyooo lak??

keh keh

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

nice shoot beb! aku slalu jadi mangsa kena jadi model tuk mbr aku.haha

Eazy Izzuddin said...

POJIE :
lorhh
jangan lah begitu ..
sangat di alu2kan...
;D

Eazy Izzuddin said...

MR SYAZWAN :
bila anda free ?
hehe
xD

Eazy Izzuddin said...

SAIAZUAN :
lepas ni kau pula aku terjah hehe
xD

Edy Fee said...

wah dh final..all the best

amir aizat said...

nice !

sYafIk-wAy said...

smart bro !

aku layak tak jadi model . ?? hihi

ijam ismail said...

bw here...

hafiz hafizol said...

Nice. bila nak capture gamba aku plak ?? Haha

Eazy Izzuddin said...

EDY FEE :
oh thanks !
:D

Eazy Izzuddin said...

AMIR AIZAT :
thanks !
:D

Eazy Izzuddin said...

IJAM ISMAIL :
oh thanks bw here
:D

Eazy Izzuddin said...

HAFIZ HAFIZOL :
bila2 pun boleh hehe
xD

Edy Fee said...

pkul bape pg la ni.hhe siap tak pkai sandal..sempoi

FarhanaLicious said...

wow. model lelaki pun kene pakai lip gloss eh?

Eazy Izzuddin said...

EDY FEE :
tu shoot dalam malam kul 9pm ke 11pm hehe
xD

Eazy Izzuddin said...

FARHANA :
model
biasalah :P
xD